Alla inlägg under augusti 2012

Av ViktoriaochSigne - 12 augusti 2012 16:06

Förlåt för att jag och signe inte har bloggat på lägne vi hade inte tid!Äntligen på väg hem efter en lång helg på SM. Det gick bra jag kom till ā- final och kom fema men jag är den ända i Sverige som har kommit i till ā-finalen tio år gammal rätt kolt. Mini har sköt sig bra fast lite slö men bra procent. Och som en chock så dök farmor och farfar upp jätte roligt;) Och jag har fått en iPhone 4 äntligen och ett jätte fint. iPhone skal av pappa som är rosa med bling bling på så fint. Och på tisdag så ska jag,Maja och Elin till Signe det ska bli as kul vi ska bada och shoppa och gör tjejgrejer. Och jag fick en roset för att jag kom fema och att jag tog mig till ā- final. Fyra timmar hem nu inte så kul att åka bil länge. Hotellet vi Bode på hade gym och pool den var det 27 grader i skit skönt;)/ Viktoria

SM

Av ViktoriaochSigne - 9 augusti 2012 22:25

Nu har jag varit framme på SM länge,ridit och varit på invigningen den var rolig. Just nu ligger jag på hotellet och bloggar och ska snart såv.<3 :)

SM!

Av ViktoriaochSigne - 9 augusti 2012 10:32

Nu är jag på väg till SM med mamma och pappa och david kommer klockan 5-6 nån gång.Det ska bli jätte roligt

Av ViktoriaochSigne - 7 augusti 2012 15:20

Nu är jag på väg till Rånäs med Maja och Mamma.:)

Av ViktoriaochSigne - 7 augusti 2012 14:48

/ Signe   

Av ViktoriaochSigne - 7 augusti 2012 12:30

Heej heeeeej :) 

Idag är det min födelsedag, jag fyller 12 år. 

Jag har fått presentkort på hööks på 1000 kr och väldigt många andra presenter!

Så hööks blire i veckan dårå!   


Av ViktoriaochSigne - 7 augusti 2012 12:27

  här   här är bilderna på mig och Toppen från morgonen

Av ViktoriaochSigne - 7 augusti 2012 11:55

Idag nu på morgonen har jag ridit mini,Toppen och hängt på prinsen men han var lite spänd men okej.

MINI gick aldeles supper han var så pigg så om man hållde honom lite hårt och skänklade på så vart han arg och började stegra det tyckte jag var ganska kul.men han var jätte fin.

TOPPEN gick toppen hon var lite busig i början och ville inte gå framåt men det ändrade sig och det gick jätte bra hon fatta rätt gallopper hella  tiden och gick 1,5 varv i galloppen super och i traven så gick hon i form dellvis också jätte super.

Prinsen var lite spänd men helt okej. Jag hängde lite på honom det gick bra.Vi långskerade honom också det gick super.

bilder kommer på  mig och Toppen/viktoria



Presentation


Hejhej! Vi heter Signe och Viktoria och är 12 och 10 år. Vi bloggar mest om hästar och outfits, med en del bilder och videor. Men såklart kan det handla om nästan vadsomhelst också. Hoppas att ni kommer fortsätta titta på vår blogg lite då och då!
Pusso

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

signeochviktoria


Ovido - Quiz & Flashcards