Alla inlägg under september 2012

Av ViktoriaochSigne - 30 september 2012 21:15

Ligger och läser. Nej, skoja bara. Ligger och lyssnar på musik. Härligt.
Gangnam STYLE <33333
Natti då <333
//Signe

Av ViktoriaochSigne - 30 september 2012 17:25

Idag kom jag hem från pappa, Tora och från Mellizza. När jag kom hem låg det en vit iPhone 4S på sängen. Jag frågade mamma: Vems telefon?
Mamma sa: Din.
Jag ba: Aaaaaaaaaah. Ja, jag dog.
Så nu sitter jag här och typ "nördar" telefonen.
Vi hörs senare.
// Signe

Av ViktoriaochSigne - 28 september 2012 20:51

Imorrn ska jag och Tora till Stockholm och gå på Hollister och GINAAAAAA  

Vi ska äta på hennes mosters restauang. Mysigt! Kommer bli naaaajs !

Funderar på att köpa vintertröjor. Några ideér på några ställen som har fina kläder?   

Kul ska det bli somsagt. Red Mini och Mellizza idag igen, ingen speciell ridning. Men kul va det iallafall.

Tack igen för att ni följer oss här på våran blogg! Det betyder otroligt mycket för oss! Tipsa gärna vänner om vår blogg. 

Men nu ska jag gå och lägga mig, och ladda tills imorrn  

// Signe 


Av ViktoriaochSigne - 27 september 2012 23:01

Nu tänkte jag gå och sova efter denna otroligt roliga och "actionfyllda" dag;)

Vill bara säga tack innan jag går och lägger mig. Tack så sjukt mycket! Bloggstatistiken är vi otroligt nöjda med, hoppas att ni finner ett intresse i våran blogg och hoppas att ni fortsätter läsa den!:) Som man säger i nyhetsprogram: Ha en fortsatt trevlig kväll!

PussoKram <3

// Signe

Av ViktoriaochSigne - 27 september 2012 20:35

Idag hoppade jag Mellizza! Hon var jätteduktig, men hon stannade några gånger...

Jag har inte så mycket mer att skriva om mer än att jag är ledig imorgon. Kul! Äntligen lite lugn och ro     !

Skönt. Då slipper man allt tjat. SKÖNT SÄGER JAG BARA!

Några videos på mig Mellizza och Mini:
 
 
  // Signe


Av ViktoriaochSigne - 27 september 2012 20:23

Idag red jag Toppen och Signe red Mellizza! Mellizza och Signe hopaode sitt mål 70cm! Jag och Toppen hoppade 50cm! Hon fick ett ryk idag Toppen, hon började stegra och hoppa! Dagen har varit jätte bra! ;)

Av ViktoriaochSigne - 27 september 2012 09:22

Tjenare bloggen, är på allmän profil nu. Ganska tråkigt. Datorerna är helt cp och allt är bara blääää:3
Igår red jag och Tora Mini och Mellizza:) Vi hoppade och turades om att rida på Mini och Mellizza. Jag Jag hoppade 1 meter på Mini och 60 på Mellizza:) Samma för Tora. Här kommer bara några bilder:
// Signe

Av ViktoriaochSigne - 26 september 2012 20:50

Outfits! Här kommer två foton på våran outfit idag!/viktoria ;)

Presentation


Hejhej! Vi heter Signe och Viktoria och är 12 och 10 år. Vi bloggar mest om hästar och outfits, med en del bilder och videor. Men såklart kan det handla om nästan vadsomhelst också. Hoppas att ni kommer fortsätta titta på vår blogg lite då och då!
Pusso

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

signeochviktoria


Ovido - Quiz & Flashcards