Alla inlägg under oktober 2012

Av ViktoriaochSigne - 30 oktober 2012 17:25

Idag har vi ridit med Hanna, Det gick jätte bra för alla. Vi alla red Mellizza för jag och Mini har varit på lektion hos pytt det gick bra!/  Viktoria            

Av ViktoriaochSigne - 29 oktober 2012 20:45

Tjenare goa bloggläsare :)
Imorgon är det äntligen tisdag. Det kommer bli underbart kul. Som ni säkert vet så kommer jag, Viktoria och Hanna träffas. Det kanske inte låter så speciellt, men det kommer bli fett naaaajs. Vi ska rida, hoppa studsmattaaa och avsluta med skräckfilm. Och såklart kommer det bli typ hundra tusentals ton med godis ;)
Om vi ska säga något dåligt, så ramlade jag i trappen i söndags och slog upp ena sidan av munnen. Sen idag ramlade jag också i trappan och slog upp andra sidan av munnen. Känner mig så klumpig ...
// Signe

Av ViktoriaochSigne - 28 oktober 2012 17:16

Ni får Mini nya gina skor till lag sm så han är snyggaste! Efter Signe och jag hade ridit så såg vi på en skräckfilm som är JÄTTE läskig! Phuuu

Av ViktoriaochSigne - 28 oktober 2012 13:20

Tjenare bloggen !

Idag har vi ridit, jag på Mini och Signe på Mellizza. Vi red ut en liten bit i början och sen red vi på volten.

För mig gick det bra, men han var lite för pigg. För Signe gick det ungefär lika bra, men Mellizza var lite för pigg också. Hon var väldigt fin på ökningarna.

Igår var vi i Friends Arena, som ni säkert vet. Vi träffade många kändisar. Som t.ex Martin Timell, Icona Pop, Rebecca och Fiona, Loreen, Danny, Tommy Körberg, Tomas Ledin, Kalle Moreus, Sveningvars, Marie Serneholt och Peter Magnusson.

Men det mest oväntade var att vi faktist fick träffa Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel, det var helt otroligt!

// Viktoria och Signe


Av ViktoriaochSigne - 27 oktober 2012 13:52

Nu är vi äntligen på plats i Friends Arena! Just nu sitter vi mitt i hela Arenan. Vi kommer åka i en blå raggarbil klockan halv 9 så titta gärna på 1 eller 4. Idag har vi ridit jag på Mini och Signe på Mellizza som vanligt! Signe övade på ökningar och dom vart jätte fina och jag övade på skolor ( öppnor, slutor ) . Dom blev jag väldigt nöjd med. Så glöm inte att titta på 4:an eller 1:an!
Puss och Kram
Signe och Viktoria

Av ViktoriaochSigne - 25 oktober 2012 16:31

Asså, serri, jag orkar inte vänta på att tisdagen ska komma. Hela livet bara segar sig fram.

Även fast det händer hundratusentals andra saker innan. Som att imorrn ska jag rida Bob, sen hem till Tora och rida, sen på lördagen blire Friends Arena med Tora. Sen på söndagen blire familjemiddag hos farmor. Sen på måndag blire ridning på Bob igen. Ja, ni hör. HUNDRATUSENTALS saker innan. Men ändå kan jag bara inte sluta att tjata och längta. 

Idag blir det utvecklingssamtal. Tyvärr så. Önska mig lycka till !

// Signe 

Av ViktoriaochSigne - 24 oktober 2012 19:01

HEJ BLOGGEN <3;****

Lite ändrade planer här.

Jag, Vikoria och vår kompis Hanna, ska ÄNTLIGEN få träffas och rida hos Viktoria. Det skulle bli på söndag men det blev på tisdag istället. Anledningen att jag tar upp det här är att ni skulle få hundratals med bilder och videor. Men det kommer på tisdag eller onsdag istället.

Här har ni dagens outfit:  /Signe

Av ViktoriaochSigne - 24 oktober 2012 16:59

idag har jag varit på WW på veda ridskola och däe finns det jätte många saker jag köpte ett par ridstövlar(för träning) och mamma köpte en hjälm som hon ska ha nr hon åker utomlands och rider och den ska jag ha sen när hopn inte rider! och så köpte jag en tatini tröja as snygg och en väst!/viktoria

Presentation


Hejhej! Vi heter Signe och Viktoria och är 12 och 10 år. Vi bloggar mest om hästar och outfits, med en del bilder och videor. Men såklart kan det handla om nästan vadsomhelst också. Hoppas att ni kommer fortsätta titta på vår blogg lite då och då!
Pusso

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

signeochviktoria


Ovido - Quiz & Flashcards